11 stvari za koje će kupci platiti više

Kojih 11 stvari kupci najčešće gledaju prilikom kupovine nekretnine?

Svi se prodavatelji trude dobiti više za svoju nekretninu. Čuli su da je susjed (efekt susjeda) ili netko drugi dobio više nego što se njima nudi te odbijaju prihvatiti ponuđenu cijenu. Znaju da je potrebno nešto učiniti, ali više su puta u nedoumici koje korake poduzeti i što ponuditi da se njihova nekretnina proda što brže i što bolje na tržištu. U ovom sam postu izdvojio 11 stvari koje kupce najviše interesiraju prilikom odluke za kupnju nekretnine.

Koje su to stvari koje privlače kupce

Parkirno mjesto

Danas je jedan od najvažnijih uvjeta prilikom kupnje stana mjesto za parkiranje. Većina kućanstava ima jedan, a sve češće i dva automobila. Parkiranje je postao ozbiljan problem u urbanim sredinama te su kupci na svoju listu prioriteta prilikom traženja stana stavili da stan ima parkirno mjesto. Stanovi koji nude parkirno mjesto u pravilu postižu višu cijenu te se brže prodaju.

Lokacija

Lokacija nekretnine određuje i cijenu nekretnine. Ukoliko je vaša lokacija tako dobro pozicionirana da vam se u blizini nalaze vrtić, škola, fakultet, tržnica, dućani, mjesto za rekreaciju, možete računati da možete postići veću cijenu. U svakom se gradu najbolja cijena postiže na najfrekventnijim lokacijama te u samom središtu grada. Centar grada u pravilu nudi poslovni, kulturni i društveni centar u kojem se događa puno zanimljivih stvari koje ne bi voljeli propustiti.

Kuhinja i dnevni boravak u jednom dijelu (open plan)

Prema istraživanjima čak 90 % kupaca preferira otvoreni plan. Zanimljivost otvorenog plana, odnosno, tlocrta u kojem su vam kuhinja, blagovaona i dnevni boravak u jednom dijelu nikad nije bila zanimljivija, nego danas. Veliki mi dio kupaca govori da je to nešto što bi voljeli imati te da im tražim nekretninu koja ili to ima ili ima mogućnost da se isto postigne. Preporučujem, ukoliko imate mogućnost, da se riješite svih zidova koji dijele kuhinju i dnevni boravak. Na taj ćete način postići da vaša nekretnina bude zanimljivija, a samim time poželjnija za kupnju.

Neutralne boje

Kada kupci pregledavaju oglase ono što ih privlači ili odbija su fotografije. Ukoliko su na vašim fotografijama nekretnine boje snažne, kupci ih ne doživljavaju kao dizajn, već kao nešto što se sviđa vama. Kada stavite neutralne boje, kao bijelu ili bež, kupci u tom trenutku imaju mogućnost da si zamisle prostor u bojama koje njima odgovaraju. Znači fotografija mora biti ta koja poziva kupca da uđe u prostor.

Energetska učinkovitost

Sljedeće na našoj listi je energetska učinkovitost. Prošli su dani kada su te vrste poboljšanja bile anomalija. Današnji kupci očekuju energetsku efikasnost. Kvalitetna vanjska stolarija ima dva ili tri sloja stakla. Prvo što se time postiže su manji računi za utrošenu energiju te bolja izolacija kako toplinska tako i zvučna. Ukoliko imate postavljenu novu vanjsku stolariju, uređaje A klase učinkovitosti, led rasvjetu te samu zgradu visoke energetske vrijednosti možete računati da će kupci to smatrati kao veliku prednost prilikom kupovine.

Godina izgradnje

Živimo u području ozbiljne seizmičke aktivnosti i do nedavnog potresa u Zagrebu i Petrinji nije se tomu pridavala tolika važnost. Nakon tih događaja kupci su jednostavno odlučili da će kupovati zgrade koju su mlađe godište, odnosno, zgrade koje su protupotresne. Gleda se godina izgradnje tako da kupci budu sigurniji u slučaju da se opet ponovi potres. Ukoliko vam je zgrada građena nakon 1968. g. od kada su na snazi nove preporuke o gradnji, možete računati da će kupci biti zainteresiraniji.

Opremljena kuhinja

Kuhinja izrađena po mjeri najvrjednija je te najvažnija prostorija. S obzirom da je toliko važna preporuka je da stvarno zasja. Kupci gledaju i kakvi su ugrađeni uređaji. Što imate kvalitetnije i bolje uređaje više ćete privući pažnju kupaca. Kupci također gledaju imate li pauze na vratima, dvostruki sudoper, smočnicu itd. Nije mi se jednom dogodilo da je kuhinja bila ta prostorija radi koje su se kupci odlučili za kupovinu nekretnine.

Uređena kupaonica

Često me kupci zovu i pitaju jesu li instalacije vode izmijenjene. Danas se većina ljudi želi odmah useliti, a ne da se prije useljenja moraju baviti s majstorima narednih 3 do 5 mjeseci. Naravno, da ima kupaca koji isključivo traže da oni uređuju, ali sve ih je manje. Dakle, ukoliko uložite u kupaonicu koja će kupca ostaviti bez daha budite sigurni da im neće smetati i odbiti ih od kupovine ako će u stanu biti potrebno promijeniti parkete.

11 stvari za koje će kupci platiti više

Vrsta grijanja

Danas se centralno etažno plinsko grijanje smatra standardom i kupcima je to bitna stavka. Nove tehnologije pomiču tu granicu te struja za koju su svi govorili da je skupa danas postaje vrlo prihvatljivo rješenje. Dizalica topline koja se već ozbiljno počela koristiti u novo izgrađenim obiteljskim kućama sada se nudi i kao rješenje za stanove. Idealna varijanta je u kombinaciji s podnim grijanjem jer se tu dobiva najveća iskoristivost energije. Postoje i varijante gdje se na postojeće centralno grijanje s klasičnim radijatorima može ugraditi toplinska pumpa. Ulog u kvalitetno i ekonomično grijanje je svakako nešto što će kupci gledati s odobravanjem.

Pouzdani brzi internet

Danas je to postalo toliko aktualno da je jedno od prvih pitanja prodavatelju brzina interneta koje su mreže dostupne, vrste interneta itd. Danas je internet postao nezaobilazna stavka koju jednostavno morate imati. Izvrsno bi bilo da možete kupcu reći koje sve mogućnosti postoje u objektu.

Odvojeni prostor za rad od kuće

O tome sam nedavno pisao u postu Hibridno radno mjesto. Svaki kutak stana koji možete iskoristiti za radno mjesto svakako iskoristite. Iako možda vama konkretno nije potrebno, složite tako da kupac vidi da ima mogućnost da si organizira svoje radno mjesto. 30% poslova je prebačeno na rad od kuće tako da je to nešto o čemu bi mogli razmisliti.

Prodao za 7 dana prvom kupcu bez oglasa

Upravo sam imao iskustvo da sam stan, koji je bio lijepo uređen, prodao za samo sedam dana bez da sam postavio oglas. Naime, stan je bio uređivan tokom godina, svake godine vlasnici su uređivali jedan dio stana. Iz osobnih razloga odlučili su se na prodaju. U bazi sam imao nekoliko kupaca koji su me tražili nekretninu u tom dijelu grada. Prvom kupcu kojem sam ga ponudio odmah je dao ponudu.

Radi se o tome da stan ima lijepo uređenu kuhinju, kupaonu, PVC stolariju, parkete u dnevnoj sobi te je djelomično povezana kuhinja i dnevna soba. Što se tiče spavaćih soba tamo su postavljeni laminati i to svakako treba izmijeniti te je još potrebno kompletno izmijeniti unutarnju stolariju.

Ovo samo govorim kao primjer da sve ovo što sam naveo jako utječe na vrijeme prodaje i na samu cijenu. Htio bih ovdje još napomenuti da su prodavatelji dobili cijenu koju su očekivali.

Zanimaju me vaša iskustva s prodajom i kupnjom. Da li ste se odlučili za kupnju jer je nekretnina imala određenu stvar koja vam je bila jako važna? Molim da odgovore pišete u komentare.

Pratite me za više novosti na InstagramuFacebookuLinkedIn.

{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}
PODIJELITE ČLANAK
Facebook
Twitter
LinkedIn
Email

Prijavite se da ne propustite sljedeći članak

Osnovni podaci o Agenciji:
OIB: 89599022410
Broj rješenja o ispunjavanju uvjeta: Klasa:  UP/I – 330-01/18-01/210
Licencirani agent: Siniša Milašin,oec
Osiguravateljsko društvo: Jadransko osiguranje